W NIEDZIELĘ I UROCZYSTOŚCI:
godz.: 7.00, 8.00, 9.30, 11.00 (dla dzieci), 12.15 (suma), 19.00 (dla młodych)

W DNI POWSZEDNIE:
godz.: 7.00 i 18.00

SPOWIEDŹ:
poniedziałek - sobota:
15 minut przed każdą Mszą Świętą

niedziela i święta:
podczas każdej Mszy Świętej 

WTOREK: 17.00 - 18.00
(w czasie kolęd 15.00 - 16.00)

SOBOTA: 8.00 - 9.00

 

PORADNIA RODZINNA 

P. Monika Szweda  tel. 519-124-391

 

Adres:
ul. Chopina 3
83-000 Pruszcz Gdański
tel. (0-58) 682-26-20; +48 518 615 577 (tel. komórkowy)

e-mail: mbnppruszcz@diecezjagdansk.pl

Numer konta:
60 1160 2202 0000 0000 5354 9253

Ochrona danych osobowych

KARTA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

Informujemy, że parafia rzymskokatolicka pw. Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Pruszczu-Gdańskim przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie Dekretu ogólnego w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w Kościele Katolickim z dnia 13 marca 2018 r. Przetwarzanie danych wynika z przepisów prawa kanonicznego.

1. Administrator danych osobowych:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest parafia rzymskokatolicka pw. Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Pruszczu-Gdańskim,

2. Możliwość kontaktu z administratorem:

  1. korespondencyjnie na adres: Parafia rzymskokatolicka pw. Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Pruszczu-Gdańskim,
    ul. Chopina 3 , 83-000 Pruszcz Gdański,
  2. telefonicznie: pod numerem: +48 518 615 577,
  3. drogą elektroniczną - adres e-mail: mbnppruszcz@diecezjagdansk.pl,
  4. parafia nie powołała Kościelnego Inspektora Ochrony Danych.

3. Cel przetwarzania:
zgodnie z obowiązującym powszechnym i partykularnym prawem kanonicznym: np. prowadzenie ewidencji parafian i byłych parafian, prowadzenie ksiąg metrykalnych i innych rejestrów (dokumentacji) związanych z udzieleniem sakramentów i sakramentaliów oraz związanych ze stanem kanonicznym, prowadzenie kartotek parafialnych, wydawanie wypisów z rejestrów parafialnych a także inne, jeżeli w danej sytuacji ma to miejsce np. informacje o autorstwie artykułów w gazetce parafialnej, przynależność do grupy parafialnej.

4. Kategorie danych osobowych:
imię i nazwisko, data urodzenia, wyznanie, adres zamieszkania, numer telefonu, wizerunek oraz inne np. związane z udzielanymi sakramentami lub zgodnie z procesową procedurą kanoniczną.

5. Odbiorcy danych osobowych:
inne instytucje kościelne zgodnie z prawem kanonicznym na terenie Unii Europejskiej oraz instytucje wskazane na Pani/Pana prośbę. Do odbioru wypisów z ksiąg metrykalnych upoważniona jest tylko zainteresowana osoba, której dane dotyczą za okazaniem dokumentu tożsamości lub pełnomocnictwa osoby, której dane dotyczą.

6. Planowany czas przechowywania danych osobowych:
ustalony zgodnie z prawem kanonicznym.

7. Sprostowanie, usunięcie lub ograniczenie przetwarzania danych osobowych:
zgodnie z Dekretem informujemy, że ma Pani/Pan prawo do:

  1. żądania od administratora sprostowania danych osobowych w przypadkach określonych w art. 12 Dekretu,
  2. usunięcia danych niedotyczących udzielonych sakramentów bądź w innych sposób odnoszących się do kanonicznego statusu - w przypadkach określonych w art. 14 Dekretu,
  3. ograniczenia przetwarzania danych w przypadkach określonych w art. 15 Dekretu.

8. Źródło danych:
jeżeli dane osobowe nie zostały zebrane od Pani/Pana, administrator otrzymał je od Pani/Pana rodziców lub innych sprawujących opiekę prawną.

9. Wizerunek:

  1. Administrator ma prawo umieszczać na stronie internetowej i w periodykach parafialnych fotografie, które związane są z relacją wydarzeń religijnych o charakterze publicznym oraz fotografie osób, które sprawują funkcje publiczne,
  2. wizerunki nie wynikające z misji (działalności statutowej) Kościoła mogą być publikowane za zgodą zainteresowanych osób, a w przypadku osób małoletnich, za zgodą ich rodziców lub prawnych opiekunów.

10. Monitoring:
obiekt oraz teren kościoła parafii jest monitorowany i oznaczony odpowiednimi informacjami. Wejście na ten teren wiąże się z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych (wizerunku) w rozumieniu przepisów KIOD do celów związanych z funkcjonowaniem monitoringu.

 

Informujemy, ze zgodnie z art. 41 Dekretu, jeżeli Pani/Pan uzna, że przetwarzanie danych nie jest zgodne z przepisami Dekretu, ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Kościelnego Inspektora Ochrony Danych w Archidiecezji Gdańskiej, ul. Bpa. E. Nowickiego 1, 80-330 Gdańsk, a w kolejnej instancji do Kościelnego Inspektora Ochrony Danych. Skwer kard. Stefana Wyszyńskiego 6, 01-015 Warszawa, kiod@episkopat.plwww.kiod.epoiskopat.pl.


Zdjęcia

Akcja "Liść" cz. 1

Ostatnia Msza św. fatimska w roku 2022 - 13 października

Używamy plików cookies Ta witryna korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności i plików Cookies .
Korzystanie z niniejszej witryny internetowej bez zmiany ustawień jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików Cookies. Zrozumiałem i akceptuję.
80 0.058776140213013